• 0

Upgrading from 10.9 to 10.9.4
1 1

Question

when i had an upgrade from 10.9 to 10.9.2 i got "opemu ud2 error" even though i made a back up of my "sandbox.kext", "system.kext", "Apple Match.kext", "corecrypto.kext" and even downloaded a working 10.9.2 kernel for my hackintosh and after upgrade finished then i boot into windows partition replaced all the backed up files and replaced the kernel then boot back on osx with flags like -x -v -f -F but all this didn't help me and i ended up in some sort of error atlast i had to do a complete re-install. Now i'm on 10.9 and want to upgrade to 10.9.4 with no error can any please provide all the steps necessary for this upgrade to work successfully on my pc.

And also is there a kext thats enables complete support for radeon hd 6770 on my osx as of now i'm running on kexts of hd 5000 to enable qe/ci

MY PC SPECS ARE :

amd fx 8320

his radeon hd 6770

8gb ram

1 answer to this question

• 0
Eu sou irmão com este mesmo problema amd fx utilização 6300 ATI Radeon tudo funcionou bem entrar boot com usb niresh mas você pode atualizar 10.9.1 sem problemas e que o grande problema quando você atualizar 9,2 / 9,3 / 9,4 foi já tão usando a máquina de equipe ou reinstalar tudo que eu vi nas outras máquinas, mas infelizmente aqui eu não ter conseguido tão necessário o kext ati o resto foi coisa reta outros problemas para usar uma entrada de colunas de som de saída para que apenas uma entrada e este problema atualizando o boot USB directa sem 3 entradas e usar o som de obter caixas de saída microfone já fiz tudo, mas eu acho que estou pecando em algo rei, mas tudo funciona look perfeito para o seu kext ATI Radeon sua rede tem abs falar Recife PE-Brasil 

Ajuda atualizacion ajuda 9,2 / 9,3 / 9,4 e bota ok

AMD FX 6300  3.5 GHZ

GIGABYTE 78MLT-USB 3 REV 5.0

ATI RADEON  XFX 7850 DUAL FAN 256 BITS 2GB

WD WESTER DIGITAL BLUE  SÓLIDO SATA 3 1 TB

FONTE REAL 500 WHZ

MEMÓRIAS 24 GIGAS DE RAM KINGSTON OC