• 0

HD that is installed OSX gets corrupted
0

Question

Olá pessoal, eu estou com um problema que não consigo descubrir como resolver. uso um HD para o windows e outro HD para o OSX. mas toda vez que eu instalo o osx tenho todo o trabalho de configura-lo mas quando faço inicio o windows o HD em que esta instalado o OSX  fica fica corrompido. ja troquei o HD mas o problema continua alquem pode me dar uma explicação de como resover isso

Hello guys, I 'm with a problem I can not discover how to solve. use an HD to windows and other HD for OSX. but every time I install osx have all the work to set it up but when I start windows in the HD that is installed OSX gets corrupted . already changed the HD but the problem continues alquem can give me an explanation of how this resover

My configuration compute :
Processor: AMD PHENOM X6 8GB memory ram, video card: Geforce GT 240 1GB DDR3 .
Motherboard : Am3 Ecs A790GXM- ad3

6 answers to this question

• 0

I'm not sure I completely understand.

You have installed Windows to one harddrive, and OS X to another. When you try to boot your Windows harddrive, it corrupts your OS X harddrive?

• 0

Yes, and exactly what happens until I changed hd , but the problem continues even tried to charge by USB stick but the same problem until I format the HD OSx again.

• 0

a9ko4vU.jpg?1

E: / is not accessible.

the file or folder is corrupted and unreadable.

durante o boot se eu escolho osx tudo funciona perfeitamente, mas se eu decido usar o windows em vez do OSX o windows carrega normalmente. ai descido voltar a usar o OSX ai ja era ele deixa de funcionar.

during boot if I choose osx everything works perfectly, but if I decide to use the windows instead of OSX windows loads normally. al descended back to using OSX al ja was it crashes.

• 0

Windows can't read HFS file systems, so you won't be able to access the hard drive that OS X is installed on.

• 0

Olá, eu uso "Paragon HFS+ For Windows", para ter acesso ao HD Os x.Talvez esse seja a causa do problema, por que eu o desinstalei e instalei o "MacDrive" assim eu obtenho total acesso ao HD Os x. podendo editar qualquer pasta trocar kernel e kexts, assim e que eu estou conseguindo obter uma instalação do "Yosemite Zone" so consegui instalar ele compiando  o kernel AMD na pasta  SystemLibraryKernels. por que com o kernel que está lá a instalação não acontece. fica a dica ai pra que não esta conseguindo instalar o Yosemite em processador AMD.

Hello , I use " Paragon HFS + For Windows" , to access the HD The x. Maybe this is the cause of the problem, I uninstalled it and installed the " MacDrive " so I get full access to HD The x . can edit any folder exchange kernel and kexts as well and I 'm getting get an installation of "Yosemite Zone " so he could install copying from the kernel on AMD System Library Kernels folder. why with the kernel you are there the installation does not. is a tip for al that is not managing to install Yosemite AMD processor.

150124123434898152.jpg